fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Last Updated on יולי 26, 2023 by Zohar Bar Chen

הקמת חברה בארה”ב

 

פתיחת חברה בארה”ב

פתיחת חברה חדשה בארצות הברית, במיוחד בדלאוור, יכולה להציע יתרונות רבים. דלאוור היא בחירה פופולרית לעסקים בשל הסביבה הידידותית לעסק, מערכת משפטית מתקדמת במיוחד בנושא חברות ומבנה ממשל תאגידי יעיל. להלן כמה היבטים מרכזיים שחברה או סטארט-אפ צריך לקחת בחשבון בעת הקמת חברה בדלאוור.

 

בראש ובראשונה, דלאוור מציעה מסגרת משפטית ידידותית לעסק ומערכת משפט מבוססת המתמחה בדיני חברות. בית המשפט של דלאוור ידוע במומחיותו בפתרון סכסוכים עסקיים, מתן יכולת חיזוי וודאות בעניינים משפטיים. זה חשוב במיוחד עבור עסקים טכנולוגיים שצריכים להגן על ה-IP שלהם, וצריכים מערכת שעובדת מהר.

 

יתרון נוסף של הקמת חברה בדלאוור הוא הגמישות והקלות בהקמת החברה. רשם החברות של דלאוור מאפשר הקמה והגשה מקוונות  של החברה בלוח זמנים מהיר יחסית (בד”כ יכול לקחת 2-7 ימי עסקים. במידה ואחד מבעלי המניות הינו עם אזרחות אמריקאית ניתן בצע זאת אף במהירות רבה יותר במיוחד בקבלת מספר לצרכי המס EIN). בנוסף, דלאוור פשטה את הביורוקרטיה בהקמת חברה למינימום, מה שהופך אותו לתהליך פשוט להקמת ותחזוקה של חברה.

 

דלאוור מציעה גם הטבות מס לעסקים. אין בו מס מכירה (Sales Tax), אין מס רכוש אישי, ואין מס הכנסה לחברות שאינן פועלות במסגרת המדינה. זה יכול להוביל לחסכון משמעותי במס וסביבה פיננסית נוחה יותר לשגשוג לעסקים. עם זאת, חשוב לציין שאם לעסק  יש נוכחות פיזית או שהוא פועל בדלאוור, הוא ישלם מס בדלוואר.

 

יתר על כן, לדלאוור יש סביבה רגולטורית ידידותית לעסק. למדינה חוקי תאגידים מקיפים ומודרניים המספקים קווים מנחים ברורים לממשל תאגידי, זכויות בעלי מניות וחובות נאמנות. זה עוזר לבסס סביבה עסקית יציבה וצפויה, למשוך משקיעים ולספק מסגרת משפטית מוצקה לפעילות החברה.

 

דלאוור היא גם ביתם של תאגידים לאומיים ובינלאומיים רבים, מה שהופך אותה למרכז ליצירת קשרים עסקיים והזדמנויות. המוניטין של המדינה כתחום שיפוט ידידותי לעסקים יכול לשפר את האמינות של החברה ולהקל על שותפויות ושיתופי פעולה פוטנציאליים.

 

בעת הקמת חברה בדלאוור, חיוני להבין את דרישות החוק והתאימות. זה כולל בחירת מבנה עסקי מתאים, כגון תאגיד (Inc) או חברה בערבון מוגבל (LLC), והבטחת עמידה בחובות הדיווח השוטפות ואחריות הממשל התאגידי.

 

לסיכום, פתיחת חברה חדשה בדלאוור מספקת מספר יתרונות, ביניהם מערכת משפטית נוחה, תהליכי גיבוש יעילים של חברות, הטבות מס וסביבה רגולטורית ידידותית לעסק. עם זאת, יש להבין היטב את הדרישות המשפטיות כדי להבטיח פעילות עסקית מוצלחת וע”פ החוק. המוניטין של דלאוור כמדינה ידידותית לעסקים וחוקי התאגידים הקבועים שלה הופכים אותה ליעד אטרקטיבי עבור יזמים ועסקים המבקשים לבסס נוכחות חזקה בארצות הברית.

 

 

לנו באקאונטיקס- AccountX ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול כספים (CFO Services) עבור סטארטפים, חברות הייטק וחברות SaaS, כולל קבלת מענקי פיתוח וצמיחה מהמדינה ועזרה בגיוס הון, מעוניינ/ת לשמוע עוד? קבע/י פגישה לייעוץ. 

LinkedIn
Facebook
Email
דילוג לתוכן