fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Last Updated on אפריל 26, 2024 by Zohar

מדוע מערכת פריורטי מושלמת לסטארט-אפ

מהי מערכת פריורטי – Priority ERP

כרואה חשבון עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בניהול כספים של חברות סטארט-אפ וחברות הייטק, עבדתי עם מרבית המערכות המצויות במשק הישראלי, החל מחשבשבת, ריווחית, SAP, מערכת NetSuite, והשכן החדש בשכונה עם הקוד הפתוח, מערכת odoo.  יש מערכת אחת שכבשה את ליבי והיא מערכת פריורטי, אני יכול לציין שהטמעתי אותה ביותר מ-30 חברות הייטק ישראליות וחברות זרות, ואני פשוט אוהב את המערכת הזאת, ובמאמר אנסה להסביר מדוע.

מערכת פריורטי הינה מערכת ERP ישראלית שפותחה בשנות ה-80 וה-90, בתפיסה של פיתוח מערכת תפעולית ופיננסית יעילה וקלה להפעלה. המערכת פותחה כמערכת הכוללת ניהול ייצור, ניהול מחסנים ומלאים, ובהיבט הפיננסי המערכת כוללת מערך כספי פיננסי הכוללת את הפונקציות הבאות:

  1. הנהלת חשבונות רב מטבעית
  2. יכולת ניהול דוחות מתקדם, כך שניתן להגדיר דוחות רווח והפסד, ומאזן 
  3. ניהול תזרים מזומנים עבר על ידי שימוש בקודי תזרים, כך שניתן לנתח את חשבון הבנק ברמה מדוייקת מאוד, ואף יכולת ליצור תזרים עתידי באמצעות פקודות צפויות.
  4. יכולת איחוד דוחות של מספר חברות המנוהלות בפריורטי
 

מדוע (לדעתי) הפריורטי מתאים לחברות סטארט-אפ?

 

  1. המערכת מאוד גמישה וקלה לקיסטום, ואנחנו כישראלים אוהבים מערכות הניתנות להתאמה לראש שלנו, ולא להתאים את עצמנו למערכת בדומה ל-SAP.
  2. ניתן להגדיר ולשנות מסכים , להוסיף שדות נוספים בקלות, להתאים את סדר השדות במסך ואף להעלים שדות שלא בשימוש, כנ”ל בקיסטום דוחות, ובניהול אוטמציות ותהליכים עסקיים.
 

3. מערכת פריוטי מאפשרת לנהל תזרים מזומנים בצורה מאוד נוחה, כמי שמספק שרותי CFO לחברות קרנות ומשקיעים, אחד מהדוחות החשבונים לסטארט-אפ הינו דוח תזרים מזומנים המאפשר לראות את ה-Burnrate  בקלות. ובפריורטי ניתן להגדיר דוח כזה בקלות יחסית, והתוצאות מאוד מדוייקות

4. אחד מהחוזקות של המערכת זה דוחות מאוחדים, זאת אומרת חברה ישראלית המחזיקה חברה בת או חברת אם בארה”ב או באירופה, ניתן להפיק דוחות מאוחדים לשתי החברות יחדיו, לדוגמא בתמונה הבאה ניתן לראות דוח מאזן בוחן מאוחד לשתי חברות, חברה בת ישראלית וחברה אם אמריקאית. בדוח ניתן לראות את מצב הבנקים המאוחד (3.3 מיליון דולר), ניתן לראות סה”כ לקוחות וספקים בראיה מאוחדת, וכן דוח רווח והפסד מאוחד. זה כלי חשוב ביותר, המאפשר למנהלי החברה תמונה מאוחדת, המאפשרת לקבל החלטות בצורה טובה יותר.

 

5. BPM – ניהול תהליכים עסקיים – זהו כלי ניהול חזק ביותר המוטמע בפריורטי ונותן יכולת שליטה טובה למנהל הכספים ולהנהלה. לדוגמא שליחת מיילים ו-SMS אוטומטים כאשר תנאי כלשהוא מתקיים. שליחת תזכורות, Webhooks  ועוד.

 

לנו באקאונטיקס- AccountX ניסיון של למעלה מ-20 שנה בהטמעת מערכות ERP, בניהול כספים (CFO Services) עבור סטארטפים, חברות הייטק וחברות SaaS, כולל קבלת מענקי פיתוח וצמיחה מהמדינה ועזרה בגיוס הון, מעוניינ/ת לשמוע עוד? קבע/י פגישה לייעוץ. 

LinkedIn
Facebook
Email
דילוג לתוכן