fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Last Updated on יוני 19, 2024 by Zohar

עוסק מורשה בחמש צעדים מהירים

השלבים בהקמת עסק, כעוסק מורשה בישראל

הקמת עסק חדש היא תהליך מרגש ומאתגר הדורש תכנון קפדני והכנה מוקדמת. אחד המסלולים הנפוצים בישראל להקמת עסק קטן או בינוני הוא כעוסק מורשה. במאמר זה נפרט את השלבים המרכזיים בהקמת עסק כעוסק מורשה, לעיתים זה נראה מסובך, אך אנו כאן כדי לפשט ולסייע לך בכל הצד הפיננסי, כך שתוכל להתרכז בלקוחות שלך.

שלב 1: הגדרת הרעיון העסקי

על היזם לבחור תחום עיסוק מתאים בהתאם לכישוריו, ניסיונו והביקוש בשוק. חשוב לוודא שקיים ביקוש למוצר או לשירות שהעסק מציע. כדאי לדבר עם עוסקים בתחום על מנת למקד את העסק החדש שלכם, ניתן אף לבצע מחקר שוק לבדיקת מתחרים, זיהוי קהל היעד והבנת צרכיהם. מחקר זה יעזור בהבנת הפוטנציאל העסקי ודרישות השוק.

שלב 2: הכנת תכנית עסקית

נכון זה לעיתים מייגע, אך זה ההבדל בין הצלחה לכישלון, במילה אחת תיכנון, קביעת מטרות ויעדים ברורים לעסק בטווח הקצר והארוך. ברגע שתהיה לנו תוכנית נוכל להכין תוכנית פיננסית ואף נוכל להתנהל נכון מבחינת תזרים מזומנים, לתכנן את ההוצאות שלנו (שהן ברמת וודאות גבוה יותר תמיד מההכנסות) ואף לחשב תקציב פעילות חודשית.
בנוסף אנו מציעים להכין  תכנית שיווקית המגדירה את האסטרטגיות לקידום העסק ולגיוס לקוחות חדשים. כיצד העולם יידע על קיומנו? מפה לאוזן זה חשוב, אך האם חשבתם על אפיקים נוספים, קמפיין ממומן או כנסים שבהם תוכלו להיפגש עם לקוחות פוטנציאלים?

שלב 3: רישום העסק כעוסק מורשה

כאן מתחיל כל הכיף, בשלב זה אנו נכנסים לתמונה , אנו נפתח תיק במשרדי מע”מ באזור בו מתנהל העסק שלכם. לצורך הפתיחה אנו נבקש ממכם צילום תעודת זהות/ רישיון נהיגה, חוזה שכירות או אישור בעלות על הנכס בו מתנהל העסק, ותוכנית עסקית ראשונית.

לאחר פתיחת תיק במע”מ, אנו נפתח תיק גם במס הכנסה. תהליך פתיחת התיקים  יכול לקחת בין שבוע לחודש ימים עד לפתיחת התיקים ויציאה לדרך.

שלב 4: ניהול פיננסי נכון

לאחר פתיחת התיקים וקבלת תעודת עוסק, אנו יכולים להכיר במע”מ תשומות של העסק, ואף להפיק חשבונית מס כחוק. אנו ננהל את החשבונות של העסק ברמת דיוק גבוהה, ואף נספק לך מערכת מתקדמת להפקת חשבוניות ללקוחות החברה. הנהלת החשבונות של עוסק הינה חד צידית, מה שאומר שמבצעים מעקב אחר ההוצאות וההכנסות שאתה מדווח לנו, כך שבסוף תקופה נוכל להפיק לך דוח הכנסות והוצאות, דוחות תקופתיים, ואף תחזית מס לשנה, כך שלא תופתע בסוף השנה

שלב 5: שיווק וקידום העסק

משרדנו מתמחה בעולמות הטכנולוגיה שיווק דיגיטאלי, ומקצועות חופשיים. אנו מייעצים ללקוחות שלנו להציד נוכחות דיגיטאלית על ידי בנית אתר אינטרנט, פתיחת דף עסקי ברשתות החברתיות וקידום העסק באינטרנט, נוכחות דיגיטאלית היט שלב חשוב בגיוס לקוחות חדשים. כן  בניית קשרים עסקיים ושיתופי פעולה עם עסקים אחרים בתחום יכולה לתרום לצמיחת העסק ולהגדלת קהל הלקוחות.

 

לנו באקאונטיקס- AccountX ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול חשבונות במערכות ERP מתקדמות , יש לנו ניסיון רב במיסוי ישראלי ובינלאומי, מעוניינ/ת לשמוע עוד? קבע/י פגישה לייעוץ. 

LinkedIn
Facebook
Email
דילוג לתוכן