
הנהלת חשבונות מותאמת לחברות SaaS
הנהלת חשבונות מותאמת לחברות SaaS חברות SaaS (תוכנה כשירות) פועלות במודל עסקי ייחודי המבוסס על מנויים חודשיים או שנתיים, דבר המצריך מערכת חשבונאית שונה מזו של חברות מסורתיות. הנהלת חשבונות לחברות SaaS נועדה לתת מענה הן לדרישות החוק בישראל והן לתקני הדיווח הבינלאומיים (כגון IFRS 15 ו-ASC 606), ומחייבת התמחות

הנהלת חשבונות ב-NETSUITE – כדאי לדעת
הנהלת חשבונות ב-NETSUITE – כדאי לדעת כאשר סטארטאפים וחברות טכנולוגיה צומחות, הצורך במערכת ניהול פיננסית חזקה ומודולרית הולך ונהיה קריטי. אחת מהמערכות הבולטות בעולם היא NetSuite של Oracle – פלטפורמה שמספקת פתרון ERP מבוסס-ענן, ומתמקדת בין היתר בהנהלת חשבונות, ניהול מלאי, CRM ודוחות פיננסיים בזמן אמת. אז למה לבחור ב-NetSuite?

יש לכם חברה אמריקאית? הנה מה שחשוב לדעת על הדרישות החשבונאיות בארה”ב
יש לכם חברה אמריקאית? הנה מה שחשוב לדעת על הדרישות החשבונאיות בארה”ב בשנים האחרונות יותר ויותר חברות ישראליות, ובעיקר סטארטאפים, מקימים חברות בת או חברות אם בארה”ב – לרוב מדלאוור, קליפורניה או ניו יורק. אך לצד ההזדמנויות העסקיות הרבות שמציע השוק האמריקאי, יש להבין שגם הדרישות הרגולטוריות, ובמיוחד בתחום

הקמת סטארטאפ בישראל או בארה”ב – יתרונות וחסרונות
הקמת סטארטאפ בישראל או בארה”ב – יתרונות וחסרונות הקמת סטארטאפ בישראל או בארה”ב – מה עדיף? עולם הסטארטאפים הפך בשנים האחרונות לדינמי מתמיד, עם הזדמנויות חדשות בכל פינה – אך אחת ההחלטות החשובות והאסטרטגיות ביותר שעומדת בפני יזמים בתחילת הדרך היא:היכן נכון להקים את החברה – בישראל או בארצות הברית?

עדכון עבודת מחירי העברה
עדכון עבודת מחירי העברה (TP- Transfer Pricing) דרישות החוק ופרקטיקה מקובלת. תמחור העברה (Transfer Pricing, TP) הוא תחום מרכזי בניהול פיננסי של חברות עם פעילות בינלאומית. בישראל, קיימות דרישות חוקיות מוגדרות היטב בנוגע לניהול תמחור העברה, ואי-עמידה בהן עלולה להוביל לחשיפה לסיכונים משפטיים, כלכליים ותדמיתיים. השיקול העיקרי לאי עדכון עבודת

העסקת עובדים בארה”ב – מה חשוב לדעת וכיצד לנהל ביעילות
העסקת עובדים בארה”ב – מה חשוב לדעת וכיצד לנהל זאת ביעילות העסקת עובדים בארה”ב על ידי חברות ישראליות הפכה לנפוצה יותר ויותר, במיוחד בקרב חברות טכנולוגיה עם פעילות גלובלית. התהליך מציע הזדמנויות לצמיחה והתרחבות, אך גם כרוך במורכבות רגולטורית, מיסויית ותפעולית. על מנת לנהל את העסקת העובדים בארה”ב בצורה נכונה,